Wednesday, December 15, 2010

Modern Mind and Far Far Away


View Image
i did not understand what im done
im sorry for hurting u

today:
something gone wrong when
  1. berbincang pasal assgment pon aku tak tau,pastu mesti korang kata aku x bagi kerjasama..if korang x kata x pe la..jgn salahkan aku satu hari kalu keadaan jadi teruk..korang yang x nak aku beri komitmen....im tired of stupid jk.
  2. aku merimaskan ramai orang..for sure aku aku x kacu korg semua dah
  3. aku malas nak argue pasal benda bodoh...tapi hentikan dari libatkan aku..aku x kacu korang and korang pon jgn gngu aku
  4. that is not konspirasi tapi realiti ....kalu nak kata aku childish kata la...hebat sgt la korag????
  5. aku rasa sendiri and jauh dari semua orang..yg tuh aku harapkan
  6. kalu nak kutuk cakap depan2 terus arrr,nak kutuk2 buat apa?x dapat satu sen kot.
  7. I believe when im gone that u never miss me bcuz im not important at all T^T
  8. memang kita x serasii bersama,itu lahh kawan .....yg x bole bersama time senang dan susahhh
  9. aku xde kawan pon x mati kot..sampai ada perjumpaan untuk course pon korg x bagitau bukan tu saje kelas cancel pon aku taktau ..thanx arr korg...
  10. the end...hate me leave me..aku x perlu korang semua yg mementingkan diri sendiri....
p.s:i do miss my friends at Penang....Aisyah ,Fatin,sheila and the rest ....whatever it is..korang hebaddd

No comments: