Saturday, December 4, 2010

all the crappy things

Sekarang pukul berapa?:
6.25 in the morning

Saya sedang mendengar :
khutbah subuh di surau berhampiran


Mungkin saya patut :
menjadi tinggi kalau la saya mendengar nasihat mama yang susu dapat menguatkan tulang..dush2


Saya suka :
lelaki yang menghormati diri dan keluarganya supaya dia akan menghormati diri saya dan keluarga saya.


Sahabat-sahabat baik saya :
semestinya manusia yang sanggup bersama saya ketika senang dan susah.


Saya tak paham :
kenapa orang kat dunia ni perlu bodoh sombong dan berlagak pandai...-.-



Makna nama saya :
pejuang peringatan kalau x salah...


Saya akan cuba :
memaksa diri untuk ke kelas walau sakit macamnasekalipun



Telefon bimbit saya :
samsung dan yang boleyh sms dan make a call



Bila saya terjaga dari tidur :
saya cari mama atau jam


Saya paling meluat apabila :
orang yang biadap terhadap diri sendiri dan orang lain


Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
binatang bolt di times square


Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
15 tahun laaaa


Hari ini :
4 disember dan saya ada beberapa hari untuk balik ke unisel...DUH!


Malam ini saya akan :
Tido kot



Saya betul-betul ingin :
belajar tapi bukan dalam bidang TESL




Bilik yang terang atau gelap :
terang laaa....


Makanan segera adalah :
makanan yang jimat dari segi wang dan masa tapi dapat mengugurkan rambut


Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
perlu ke cantik sangat ??menerusi komputer laman facebook milik seseorang

No comments: