Friday, December 3, 2010



5 Random Things;


5 benda yang boleh dikongsi sekarang
- saya campak.
-kucing saya beranak
-saya depan lappy dah hampir 5 jam
-saya x layan mesej buat sementara waktu
-saya x mandi lagi *hah kan dah kantoi

5 perkara yang dilakukan hari ini
-o9 saje
-makan bebanyak
-buat air liur basi
-tgk tv
-download movie


5 perkara yang menjengkelkan
-orang yg poyo
-hp jahanam
-bila x mandi lagi
-tv dikonker oleh budak umo 1 tahun
-dah tak tahu nak buat apa


5 perkara yang menggembirakan
-dapat tgk movie
-hp ada credit boleh sms lahhh
-weekend at home
-peperiksaan dah tamat
-harii yg x bosan


5 orang yang dihormati
- parent
-diri sendiri
-nadya ahmad
-NNA
-Nadya nadira


5 benda yang akan diselamatkan jika rumah terbakar
- diri sendiri
-orang yang mendiami rumah tersebut atau mungkin tidakk
-hp
-laptop
-semua peralatan rumah ..oh atu mungkin saya rentung sudah =.=''


5 makanan yang tidak boleh diterima tekak
- soda
-makanan yang jelik seperti ulat
-chewing gum
-sup terpedo
-makanan yg sangat manis


5 gambar simpanan yang buat saya tersenyum









5 makanan yang diambil setiap hari
- roti
- nasi itu wajib
- ubat2 sbb kuat sakit
- h2o
- diet yg seimbang


5 perkara yang tidak boleh dielakkan
- berpijak di bumi yang nyata
-rasa nak balik rumah setiap minggu
-tidur melebihi had
-terjumpa dgn cicak hitam
-makan

5 impian yang mungkin tidak dikecapi dalam masa setahun
-mencapai ketinggian 160cm++
-mendapat 4flat
-memberi makan dan tempat tggl pada homeless
-mengurangkan berat badan
-membawa parent ke mecca



5 perkara yang buat saya menangis
-parent dalam kesusahan
-duit xde
-assignment berlambak2
-bila org lain menangis
-bila tggl sorg2


5 orang yang paling rapat
- mama
- Family
- fadhh
- moi Kawan2
- myself


5 kata-kata yang saya tak suka dengar
- saya down!
- i am unique
- aku sangat cantik dan pandai pulak tu
- whatever
- saya hot

1 comment:

Nur Amalina Rosli said...

Kenapa kau punya posts ni macam kau cut, edit dan paste dari kawan aku? kenapa? kenapa? kenapa? kenapa? ok sila jawab jgn delete.