Friday, December 31, 2010

2010 turn 2011


mengikut post yg sebelum ni aku dah wish happy new yer,but now saja nak mengedikkan diri nak post lagi sekali...kuikuikui....

2010 melakar banyakperistiwa cool,aneh,pelik, and so on...
first of all

1.bermula 1.1.10 aku dapat kawan kerja yg gila dan kuat menggelabah thats it zaty and leemin yg anti gila sama si bawang merah....yg mana taw taw....

2.kerja aku keluar dgn kawan2 je...sumpah boring bila dah hbis sekolah...*kepada pelajar2 sekolah sila nikmati waktu persolahan yaw...kerana waktu itulah paling best

3. dapt result spm .result??xyah cakap la...sumpah truk.

4.aku mula rajin berfesbuk dan aku mendapat kawan yg bakal masuk unisel sekali dan rapat smpai sekarg walaupon penah gaduh dgn ganasnya...ish3

5.aku mendapat ousm8 yg gila2

6aku mendapat classmate yg aku x pernah sngka...

7.first time amik picture family masa hari raya

8.first time fatin and eca mai beraya rumah aku...and kenapa perlu aisyah pindah kl???

9.result first sem aku not bad....

10...hujung mggu ni balik penang weiiii...tggu aku!

andddddd i wishhh sempena awl muharram yg lalu and tahun baru aku nak wat transformasi pada diri..shut up and let me go! .

p.s:aku rasa pelik sekarang,bm aku semakin truk...grrrr

1 comment:

miss Fyqa said...

selamat tahun baru 2011

dear,anda di tag

http://hitammanispunyablog.blogspot.com/2010/12/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html